تولید روغن های صنعتی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

روغن های صنعتی همانطور که از نامشان پیداست کاربرد بسیار زیادی در صنعت و در حوزه های مختلف دارند به همین دلیل سالیان سال است که خط تولید روغن های صنعتی راه اندازی شده است و انواع روغن های صنعتی هم به مرحله تولید وتوزیع می رسند. 

از نمونه روغن صنعتی می توان به روغن های انتقال قدرت، روغن روانکاو، روغن خنک کننده، روغن فرآیندی اشاره کرد که ممکن است هم بر پایه نفتی تولید شوند و هم بر پایه غیر نفتی که به روغن های غیر نفتی همان روغن صنعتی یا روغن سنتتیک می گویند. 

دستگاه های لازم برای تولید روغن های صنعتی که شامل: بال ولو، ماشین شرینک، تانکر در حجم های مختلف،پمپ های رفت و برگشتی موتوژن مارلی و سیستم بسته بندی هستند که برای تولید روغن های صنعتی حتما نیاز است تا تمامی تجهیزات آن خریداری شود و مکان موردنظر نیز از هر لحاظ مناسب بوده تا بتوان روغنی با کیفیت را تولید کرد. 

اما روغن های صنعتی نیز مانند هر محصول دیگری دهها تولید کننده با سابقه دارند که سالیان زیادی است در این حوزه فعالیت میکنند و جزء کسانی هستند که محصول آنها در بازار شناخته شده است . 

اگر قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارید جدای از راه اندازی و خرید تجهیزات باید بدانید که رقابت کردن با تولیدکنندگان با سابقه  سخت است و اینکه محصول شما به بازار معرفی شود تا فروش بیشتری داشته و به سوددهی برسید کمی زمانبر است. 

به همین دلیل می توانید در مورد راه اندازی کسب و کار و نحوه سرمایه گذاری خود با جزئیات بیشتری اقدام کنید و از یک مشاوره کسب و کار اطلاعات دقیق تری را به دست آورید. 

انواع خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد جزء بهترین و پرسود ترین خطوط تولیدی می باشد که شما می توانید یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و سرمایه گذاری کنید. 

با ورود به لینک اصلی سایت سارگن و برقراری تماس با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون در مورد نحوه کار و میزان سرمایه هریک از این خطوط تولیدی اطلاعات زیادی به دست آورید تا بتوانید سریع تر تصمیم گیری کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM

 





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: